Wednesday, July 15, 2009

فضيحة شركة يبسي الكبرى




السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة 

Pepsi Brands

شركة بيبسي تدعم الشذوذ الجنسي + سبب ترك عمرو دياب اعلانات بيبسي

ازيكم يا جماعة انا النهاردة عندي موضوع عاوز اكلمكم فيه وهو موضوع مقاطعة لشركة بيبسي العالمية 
انا كنت في الاول بقول ان مش مشكلة المقاطعة ومش مهمة اوي عشان التجارة مشروعة من عهد النبي صلى الله عليه وسلم وكان النبي صلى الله عليه وسلم يتاجر مع اليهود 
لكن النهاردة انا اتبعاتلي رسالة من جروب "Amr Diab Lover's" ان شركة بيبسي العالمية دعمت وساهمت ب "500000 الف دولار " 
لمهرجان نيويورك 2009 للشذوذ الجنسي "2009 New York City gay pride parade" 
تخيلوا يا جماعة اد ايه الشركة ديه حقيرة وسافلة وعاوزة تساعد على جواز الشذوذ والسحاقيات وتساعد على قلب النظام الكوني الطبيعي اللي خلقه ربنا عز وجل 
وانا كنت في الاول مش مصدق وافتكرت ان الموضوع فرقعة واشاعات لكن انا اتاكدت ودخلت على الموقع الرئيسي للشركة www.Pepsi.com واختارت من القائمة فوق اختيار company وبعد كدة اختارت Pepsico.com موقع الشركة العالمية لمنتجات بيبسي 
ودخلت في منطقة البحث "2009 New York City gay pride parade" فوجدت الكلام اللي يؤكد ذلك .
فهل يجوز ان احنا نساعد على انتشار الشذوذ الجنسي ؟؟؟؟؟!!!! هل يجوز ان احنا نقف قدام ربنا ونقوله باعلى صوتنا ان قوم لوط كانوا على حق ؟؟؟؟؟!!!!! كل ده احنا بنعملة بشرائنا لمنتجات بيبسي 
ياجماعة انا عمري ماكنت منحاذ لفكرة او لاتجاه لكن اعتقد ان كلنا منحاذين للدفاع عن المثل والقيم اللي في كل الكتب السماوية فياريت تساعدونا في كل ده وتقاطعوا المنتجات المروجة لفكرة الشذوذ الجنسي 
وديه لينكات الدالة على الموضوع 
هتلاقوها كلها هنا هتفيدكم جداا دلائل ان شركة بيبسي تدعم الشذوذ الجنسي

ده اعلان بيبسى ماكس (ده الاعلان الوحيد اللى ممكن تشوفوه لأن مافيهوش الفاظ او المشاهد صعبة – ده حسب تحذيرات المنظمات الدولية)
اعلان بيبسى ماكس يدعم الشذوذ الجنسي

وفي النهاية احب اوجه نداء لنجم الجيل "تامر حسني " يا نجم ماينفعش تكون نجم جيلنا وتكون في نفس الوقت الوجه الاعلاني لشركة بيبسي التى تروج للشذوذ والسحاق وتدعم حقهم في الزواج 
لان كدة انت بتسيء الى نفسك اولا وبتسيء الينا لاننا اختارناك نجم جيلنا .
وعمرو دياب ساب الشركة ووقف تصوير الاعلانات فى نفس التاريخ والوقت اللى الشركة عملت فيه كده واتعاقدت شركة بيبسي مع تامر حسني

No comments:

Post a Comment